התקנת תנור אמבטיה – איך מתקינים וכמה זה עולה?

כולנו מכירים כיצד זה מרגיש לסיים את המקלחת בשיא החורף, לסגור את ברז המים ולקבל מכת קור.

התקנת תנור אמבטיה ללא ספק פותרת את הבעיה המעיקה הזאת ותגרום לכם לסיים את המקלחת בצורה  נעימה הרבה יותר.

תנורי חימום לאמבטיה הם מכשיר אשר נועד לשפר את רמת חיינו ולהימנע מתרחיש בו אנו עוזבים את המקלחת החמה מרגישים שקר לנו. כאשר אנו מתקלחים, הדבר האחרון שאנו רוצים הוא שיהיה לנו קר לפני, בזמן או אחרי המקלחת.

איך מתקינים תנור אמבטיה? 

קיימות שתי דרכים באמצעותן ניתן להתקין תנור לאמבטיה: האחת לשקע החשמל – מתאים בבתים ודירות חדשות, שכן לרוב מעל הדלת כבר יש שקע חשמל מוגן מים מוכן למטרה זו.

השנייה היא באמצעות הכנת נקודת חשמל ללא שקע, אז כמובן שיש צורך בחשמלאי מוסמך בקריות לביצוע את החיבורים שגם יהיו מוגנים ממים ולחות.

אפשר להסיק מכך שאך ורק אם יש לכם שקע הכנה לתנור, תוכלו להתקינו לבד על ידי קידוח של שתי חורים ובכל מקרה אחר, חובה לקרוא לחשמלאי.

התקנת תנור אמבטיה – או מפזר חום?

רבים מתלבטים האם לבחור בתנור אמבטיה או שעדיף בכלל לרכוש מפזר חום. ישנם סוגים רבים של תנורים ומפזרי חום בעוצמות שונות. בבואכם לבחור את האופציה המתאימה לכם ביותר עליכם לקחת בחשבון גורמים כדוגמת המיקום של התנור חימום ביחס למוצרים אחרים בחדר האמבטיה ואשר אינם מסוגלים להתמודד עם חום תוך כדי  שאתם לוקחים בחשבון גם את סוג החימום המועדף עליכם.

הן התנור חימום והן מפזר החום מגיעים עם כבל שבקצה שלו קיים תקע חשמלי. לתנור סטנדרטי ישנו 3 דרגות של הפצת חום וכל דרגה מגדילה את עוצמת החום וכמובן שגם את צריכת החשמל. לעומת זאת, מפזר חום סטנדרטי כולל 2 דרגות חימום וצריכת החשמל שלו הינה נמוכה בהשוואה לתנור.

כמה עולה התקנת תנור אמבטיה?

מחיר התקנת התנור לאמבטיה מופרד ממחיר התנור עצמו.  ישנם חשמלאים המציעים את דוד תנור האמבטיה למכירה בעלות נמוכה ומציעים את השירות יחד עם ההתקנה. אתם יכולים גם לקנות את התנור בנפרד בחנות למוצרי חשמל ולהזמין חשמלאי מקצועי  שיתקין אותו.

מחיר התקנה טיפוסי נע בין 250-350 שקל. כמובן שהמחירים ישתנו אם תחליטו לבנות נקודת חשמל בחדר האמבטיה שלכם או להעביר את נקודת החשמל לעמדה אחרת.

מעוניינים בשירות התקנת תנור אמבטיה? פנו אלינו עוד היום ונשמח לספק לכם שירות אמין ומקצטעי במחירים זולים.