Search for:

שירות חשמלאים מומחים להתקנת שקע תלת פאזי – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!

התקנת שקע תלת פאזי במחירים משתלמים במיוחד!

התהליך כולו יטופל על ידי החשמלאים שלנו, החל מהעיצוב וכלה בהתקנה. כל זאת תוך מתן שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים!

מחיר התקנת שקע תלת פאזי החל מ -350 ₪

שירות מקצועי מהיום להיום

אם אתם זקוקים להתקנת שקע תלת פאזי –  אנו יכולים לעזור. החשמלאים שלנו יכולים לדאוג לכל הצרכים שלכם ביעילות, מקצועיות ומחירים תחרותיים ביותר.

אנו עובדים עם לקוחות תעשייתיים, מסחריים ומגורים כאחד, ומספקים שירותים איכותיים תמיד.

זקוקים להתקנת שקע תלת פאזי? אנו הבחירה הנכונה עבורכם.

שירותי חשמל מקצועיים לכל הצרכים שלכם

  • שירות מקצועי
  • זמן תגובה מהיר
  • שירות למגורים ומסחר
  • מחירים תחרותיים
  • שירות 24/7

מהן העובדות המהותיות שצריך לדעת לפני התקנת שקע תלת פאזי?

בואו נגיע לפרטים. קיימים כיום שני סוגי חיבורים: חד פאזי או תלת פאזי. החיבור הנפוץ ביותר הוא החיבור החד פאזי. הוא נמצא בבתים ישנים רבים בישראל. הוא מספק 25 אמפר. חיבורים תלת פאזיים מספקים את אותם אמפר (25), בשלושה חיבורים 25X3.

מכשירי החשמל הכבדים – תנורי חימום חשמליים, מדיחי כלים, מכונות כביסה ומייבשי כביסה – צורכים יותר מ -2000 וואט חשמל, שהם בערך 9.3 אמפר. קל לראות כי שלושה ממכשירים אלה יניבו עלייה בחשמל. נחשול זה בחשמל עלול לגרום נזק לכרטיסים ושבבים אלקטרוניים המוטבעים במכשירים שונים, מה שעלול להוביל לעלויות כספיות גדולות ומיותרות.

ישנם מוצרי חשמל רבים שידרשו שקע תלת פאזי.- זה כולל מזגן עם מעל 3 כוחות סוס וכיריים חשמליים ועוד….. על כן, אם אתם צריכים להשתמש במוצרים אלה, סביר להניח שיש צורך בשקע תלת פאזי.

כיצד ניתן לשנות מחיבור חד פאזי לחיבור תלת פאזי?

פיצול השלבים הוא אחד היתרונות הגדולים ביותר במעבר לחיבור תלת פאזי. חיבור חד פאזי לא יקבל חשמל במקרה של הפסקת חשמל ויוביל להפרעה בחשמל. לחיבורים תלת פאזיים יש שלושה חיבורים חד פאזיים. הסיבה לכך היא כי עומס חשמל אחד לא יגרום להפסקת חשמל מכיוון שיש שני חיבורים אחרים.

כיצד מותקן שקע בעל שלושה שלבים?

פרויקט ארוך טווח להחלפת שקע חשמל הוא פרויקט הדורש תכנון, לוגיסטיקה ובירוקרטיה רבה. כל שלב יוסבר.

שלב התכנון

הבית מחובר למערכת חד פאזית. החשמלאי חייב להחליף את כל המערכת. זה כולל את השקעים, חוטי חשמל בקירות, הארקה ולוח החשמל. החשמלאי יתכנן את מערכת החשמל החדשה שלכם בכדי למקסם את צריכת החשמל ולחסוך כסף ממש לפני החלפתה. זוהי הזדמנות מצוינת להעביר שקעים ולעשות כל עבודות חשמל אחרות שתרצו.

שלב ההתקנה

החשמלאי יסיים את ההתקנה. לפעמים, החשמלאי יצטרך לגלף את הקירות והרצפות ולכן כדאי לוודא שיש לכם אריחים וקרמיקה ספייר.

שלב האישור

לאחר ההתקנה יבקש החשמלאי מחברת החשמל לבדוק את המערכת ולתת את אישורו. חשמלאים של חברת החשמל ידועים בזכות הדיוק שלהם. ייתכנו מקרים בהם המערכת אינה מאושרת, מה שעלול להוביל לתיקונים יקרים. זה לא משהו שצריך לדאוג לו כי זה קורה לעתים קרובות בגלל ההקפדה והמקצועיות של החשמלאים האלה. לאחר שהחשמלאי קיבל את אישור חברת החשמל, הוא יחבר את הדירה שלכם לאספקת החשמל החדשה.

כיצד מתקינים שקע תלת פאזי?

שקע תלת פאזי מסובך יותר משקע חד פאזי מכיוון שהוא שואב יותר חשמל. ארבעה גורמים נדרשים לחיבור שקעים יחד.

חיווט תלת פאזי

מערכת החשמל שלך עשויה להיות תלת פאזית אך החוטים העוברים דרך הקירות הם חוטים חד פאזיים שכל אחד מהם מתחבר לשלב אחר. יש לחבר את כל החיבורים לשקע תלת פאזי וגם להחליף חוטי חשמל במקרים מסוימים.

שקע כוח

מתחבר ישירות ללוח חשמל, ללא צורך ברכיבים נוספים כדי להקל על העברת זרם חשמלי.

מפסק

כדי לעמוד בהפסקות חשמל ולהתנתק במקרה של עומסים חשמליים, יש צורך במספק תלת פאזי.

שקע תלת פאזי

שקע זה בטוח יותר משקעים חד פאזיים, והוא אפילו עמיד למים. חיבור לחשמל מתבצע בתוך השקע באמצעות תקע המגיע מהמוצר, במקום שקע רגיל שנותר פתוח.