Search for:

שירות חשמלאים מומחים להחלפת שקע חשמל – טיפול בכל סוגי תקלות החשמל במקום אחד!

החלפת שקע חשמל במחירים משתלמים במיוחד!

התהליך כולו יטופל על ידי החשמלאים שלנו, החל מהעיצוב וכלה בהתקנה. כל זאת תוך מתן שירות מעולה ומחירים אטרקטיביים!

שירות מקצועי מהיום להיום

אם אתם זקוקים להחלפת שקע חשמל-  אנו יכולים לעזור. החשמלאים שלנו יכולים לדאוג לכל הצרכים שלכם ביעילות, מקצועיות ומחירים תחרותיים ביותר.

אנו עובדים עם לקוחות תעשייתיים, מסחריים ומגורים כאחד, ומספקים שירותים איכותיים תמיד.

זקוקים להחלפת שקע חשמל? אנו הבחירה הנכונה עבורכם.

שירותי חשמל מקצועיים לכל הצרכים שלכם

  • שירות מקצועי
  • זמן תגובה מהיר
  • שירות למגורים ומסחר
  • מחירים תחרותיים
  • שירות 24/7

החלפת שקע חשמל

בגלל עלות הרכיב (25-50 ש"ח), לא ניתן לתקן שקעי חשמל. אם שקע חשמל לא עובד, אתם פשוט צריכים להחליף אותו.

החלפת שקע חשמל מחייבת חשמלאי. חוק החשמל בישראל דורש שכל עבודות חשמל הכוללות כלים יבוצעו על ידי אנשי מקצוע מוסמכים.זה אומר שאדם לא מקצועי יכול למשל להחליף נורות אך לא לבצע החלפת שקע כי בה משתמשים במברג. אך אין מה לדאוג – החלפת שקע היא קלה ברוב המקרים. אם אינכם צריכים להחליף חוטים, החשמלאי יכול לסיים את החלפת השקע תוך מספר דקות בלבד.

עלות עבודות תשתית להחלפת שקע חשמל

לפעמים החלפת שקע דורשת גם החלפה של כמה מחוטיו. כך למשל כאשר השקע נשרף גם החוטים נשרפו, או אם השקע התקלקל כי החוטים שמגיעים אליו דקים מידי לעומס שהוא נדרש לעמוד בו, ואז יש צורך להחליף אותם בחוטים עבים יותר. במקרה שכזה, עבודת החשמלאי תארך יותר זמן וגם תעלה יותר.

איך ניתן לדעת האם תצטרכו להחליף חוטים בהחלפת השקע שלכם? ברוב מהמקרים רק חשמלאי מנוסה ומקצועי יוכל לזהות את הצורך, אבל לעיתים אתם תוכלו לחשוד שזהו המצב במידה שהשקע שרוף, או אם כבר החלפתם את השקע והוא התקלקל שוב.

עלות העבודה הנוספת הנדרשת להחלפת שקע יכולה להשתנות בהתאם לגורמים רבים:

  • המרחק בין השקע לתיבת החיבור הקרובה ביותר
  • האם שקע החשמל הוא שקע ששואב חשמל ישירות מהלוח. או, שקע רגיל
  • עובי החוט הנדרש לשקע חשמל
  • שקע חשמלי האם הצינורות החשמליים הקיימים חזקים מספיק בכדי לשאת את החוטים החדשים? אם לא, האם יהיה צורך לחצוב את הקירות או שיספיקו תעלות ליד הקיר?
אילו גורמים משפיעים על עלות החלפת שקע חשמלי?

מלבד הטיפול בחוטים שהוזכרו לעיל, ישנם גורמים נוספים שמשפיעים על עלות ההחלפה:

איתור תקלה: ישנם מקרים בהם לא בטוח שהבעיה היא בשקע עצמו. בחלק מהמקרים החשמלאי צריך לבצע איתור תקלה כדי להבין מה יפתור את הבעיה ויחזיר את זרם החשמל לשקע המכזיב. אם התמזל מזלכם והתקלה קשורה רק לשקע, מחיר איתור התקלה יצטרף למחיר החלפת השקע.

שקע החשמל תקוע: לפעמים השקע בבית ישן יותר לא יאפשר שקע חדש ויישאר במקום. זה יקשה יותר על החלפת השקע. זה עשוי לדרוש קידוח לקיר או פריטים אחרים שיעלו את עלותו.

החלפת שקע תלת פאזי: שקע תלת פאזי עולה יותר משקע חד פאזי, וגם ההחלפה הינה יותר מסובכת ודורשת חיבור של חמישה גידים במקום שלושה, על כן העבודה תהייה יקרה יותר. בנוסף,החלפת החיווט של שקע תלת פאזי תעלה ב-40% יותר מהחלפת חוטים בשקע רגיל – וזאת מהסיבה שיש יותר חוטים להחליף.