התקנת גופי תאורה

רוצים להעניק לבית שלכם מהפך? אחת הדרכים הפשוטות והמשתלמות ביותר להעניק לביתכם מראה חדש ומשופר היא התקנת גופי תאורה.

התקנה וסוגי גופי תאורה

גופי תאורה הם דרך מצוינת לשדרג את מראה הבית שלכם, ולהגדיל את ערכו בו-זמנית. ישנם סוגים שונים של תאורה וגופי תאורה, כמו נורות לד אשר מציעות "תחושה" ואווירה שונה לחלל עליו הם שופכים אור. באופן דומה, התקנת נברשת היא עוד דרך מצוינת לשפר את המראה, כמו גם את התאורה של הסלון, חדר האוכל, או אפילו הכניסה שלכם. מלבד שיפור התאורה בביתכם, נברשות יעזרו גם להוסיף סגנון אדריכלי או מגע אסתטי מובהק לבית.

יש הרבה אפשרויות בשוק. לפני שאתם מפעילים את המתג, חשוב להכיר את סוגי גופי התאורה.

סוגי גופי תאורה

גוף תאורה תלוי מתקרה

גוף תאורה זה מחובר ישירות לתקרה. הוא משמש לתאורה מפוזרת בחללים גדולים. רוב גופי התאורה עשויים מזכוכית, פלסטיק או בד. כדי להבטיח שהמתקן מותקן בצורה מאובטחת על תקרה חזקה, יש להתייחס לסוג ומשקל התקרה.

גוף תאורה שקוע

תאורה שקועה מותקנת בתוך התקרה או הקיר ומוסתרת על ידי נורה או עדשה.  סוג זה של גופי תאורה יכלול את הספוט. יש להתקין במדויק גוף תאורה מסוג זה. ראשית, יש לקדוח חור בתקרה/קיר. לאחר מכן יש לחבר את חוטי החשמל. רק לאחר מכן ניתן להתקין את המתקן. אם הנקודה אינה מדויקת, היא עלולה להיתקע מחוץ לחור. במקרה השני, החור עשוי להיות גדול מדי ויהיה צורך לתקן אותו. אנו ממליצים לצמצם נזקים ולהזעיק חשמלאי מקצועי שידאג לביצוע העבודה בצורה נכונה. ניתן למצוא תאורה שקועה בקירות ובתקרות גבס, אך ניתן גם להתקין קופסאות בטון במהלך היציקה.

גוף תאורה מוצמד לתקרה

גופים אלו מוצמדים לתקרות, כך שלא תראו שום חוט המחבר אותם לתקרה כמו גופי תאורה תלויים. גופי תאורה אלו חזקים ועוצמתיים ויכולים להאיר חללים בכל הגדלים. בהתקנת גוף תאורה מסוג זה, חשוב לשים לב למיקום הקידוח בתקרה. כמו כן יש לוודא שמערכת החשמל אינה פגומה.

עולמם הצבעוני של החשמלאים

חוטי החשמל שנחשפים במהלך התקנת גופי תאורה יהיו גלויים ויחשפו מגוון בצבעיהם. זה לא נועד רק לאסתטיקה. הצבעים משמשים כדי לעזור לחשמלאים לקרוא ולהשלים מעגלים חשמליים במהירות וביעילות.

יש לוודא שהחשמלאי לא משאיר חוטים חשופים. זה מסוכן ועלול להוביל להתחשמלות.

האם אתם באמת צריכים חשמלאי כעבור התקנת גופי תאורה?

אין מה לעשות. אנחנו ישראלים, ואוהבים לעשות הכל בעצמנו. אם המחשבה הזו עוברת לכם בראש, זה נהדר שהגעתם לכאן. עדיף לא להתחכם עם חשמל ולעשות זאת בעצמכם. עליכם להיות מודעים לכך שעבודת חשמל עלולה להיות מסובכת ומסוכנת ולכן אם אין לכם ניסיון בתחום זה, פנו לגורם מוסמך, כמו חשמלאי בקריות.

חשמלאי בקריות תמיד לשירותכם

זקוקיםלשירות התקנת גופי תאורה? צוות המקצוענים שלנו יעניקו לכם מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ומחירים תחרותיים במיוחד. צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם